صنایع آرایشی و بهداشتی

مناسب پر کردن لوازم آرایشی و بهداشتی

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی از چند جهت خاص است. دستگاه های ساخت و پرکننده باید به راحتی تمیز شوند تا از ریسک آلودگی محصولات جلوگیری شود. در عین حال، آنها باید به راحتی برای ساخت محصولات مختلف و بسته بندی های مختلف قابل تنظیم باشند. زیرا به دلیل طراحی های خاص در این صنعت، کار با برخی از بسته بندی ها می تواند بسیار دشوار باشد.

جهت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، میکسر های ساخت ما قابلیت ساخت انواع محصولات سوسپانسیونی، امولسیونی و محلول ها را دارا می باشند. میکسر ها بصورت اتمسفریک و تحت خلاء به همراه سیستم هموژنایزر ارائه می گردد. حجم میکسرها و مخازن آرامش با توجه به نیاز، طراحی و ساخته می شوند.
انواع پمپ های انتقال و مخازن پریمیکس از دیگر محصولات ما هستند که در زمینه ساخت انواع محصولات می توانند فرایند ها را برای شما ساده تر کنند.

خطوط بسته بندی ما می‌توانند به یک دستگاه ردیف کن بطری اتوماتیک به همراه سیستم Orientation تجهیز شوند. همچنین برای ظروف غیر ایستا امکان استفاده از سیستم های هولدر روی ریل نیز وجود دارد.

دستگاه های پرکن قابلیت تمیز کردن آسان را ارائه می‌دهند، این امکان تغییر سریع محصول در خط تولید را فراهم می‌کند. قابلیت پر کردن از پایین، جایی که نازل پرکننده در مماس با سطح محصول قرار دارد و همراه با سرعت قابل تنظیم پر کردن، به از بین بردن کف ناخواسته محصول کمک می کند. این ویژگی به طور قابل توجهی عملکرد دستگاه پرکن را افزایش می دهد. ترکیبی از سیستم سیلندر پیستون به همراه سروو موتور، بال اسکرو و لاینرها در محورهای حرکتی امکان پر کردن محصولات مایع و کرم ها را در یک واحد فراهم می کند.

ما دستگاه دربند را به نحوی طراحی می کنیم که بتوان انواع مختلف درب های رایج در صنعت آرایشی و بهداشتی را با یک دستگاه دربندی کرد. این درب ها شامل درب های پیچی، فشاری،فلیپ تاپ، پمپ، تریگر و اسپری ها  هستند.

برای مجموعه های با فضای محدود یا بطری های با ظرفیت کم و محدود، ما دستگاه های منوبلوک را داریم که قسمت های پرکنی و دربندی در یک دستگاه جمع شده اند. این دستگاه، به دلیل ابعاد کمتر، نظافت و تنظیمات آسانتر، بهره وری بالایی را به همراه دارد.

ما به خوبی آگاه هستیم که صنعت آرایشی بهداشتی به لیبلینگ اهمیت ویژه ای می دهد. به همین دلیل است که دستگاه های لیبل چسبان ما قابلیت چسباندن لیبل های پشت چسب دار را روی انواع مختلفی از بطری های گرد، تخت، بیضی و … را دارند. در کنار این، دستگاه ها دقت بسیار بالا به همراه قابلیت تنظیم آسان برای بطری ها و لیبل های مختلف را نیز دارا می باشند. همچنین لیبل چسبان ما قابلیت هماهنگی با جت پرینتر جهت درج اطلاعات روی لیبل را نیز دارا می باشد.


دستگاه ویژه دیگر در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی، دستگاه پرکن تیوب های آلومینیومی و لمینیت می باشد. این دستگاه را بصورت نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک ارائه می نماییم. مزایای این دستگاه نظافت آسان، تک اپراتور بودن برای نمونه فول اتوماتیک، تغییر سایز آسان و رنج وسیع محصولاتی است که با این دستگاه بسته بندی می شوند.

خطوط بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی براحتی قابلیت هماهنگ شدن با دستگاه بسته بندی نهایی مانند: دستگاه کارتونینگ، دستگاه کارتن چسب زن، شیرینگ پک و غیره را دارا می باشند.

ما کمک میکنیم به پر کردن ...

لوازم آرایشی

لوازم بهداشتی

پوست و مو